Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

επινίκια σχόλια


Αγαπητοί συνάδελφοι της ΕΠ,
Θέλω να χαιρετίσω κι εγώ τη νίκη της ΕΠ και να ευχηθώ κάθε επιτυχία στο έργο των συναδέλφων που θα μας εκπροσωπήσουν στο ΔΣ. Δύσκολο, όπως είπαμε, αλλά και προκλητικό ταυτόχρονα, για να αλλάξουμε, επιτέλους, τις συμπεριφορές μας και να διεκδικήσουμε τη συμμετοχικότητά μας, όπως συνέβη με το παράδειγμα των εκλογών και τη μεγάλη προσέλευση.
Με εκφράζει απολύτως το δίστιχο του Μανόλη:
«Τώρα που φτάσαμεν εδώ δεν πρέπει να ξαναγυρίσουμε.
Πιο καλά να σταθούμε εδώ, μα όχι πάλι πίσω»
(Αναγνωστάκης)
Μ

Θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να συγχαρώ τους συναδέλφους που
εξελέγησαν στο ΔΣ του ΕΣΔΕΠ (Χρυσανθόπουλο, Καλογερά, και Φείδα),τον
εμπνευστή της ανατροπής που επιτεύχθηκε συνάδελφο Γκλαβίνη, και όλους
τους άλλους συναδέλφους που ακούραστα εργάστηκαν για την υλοποίηση της
και την πρωτοφανή επιτυχία της Ενωτικής Πρωτοβουλίας. Σας ευχαριστούμε
πολύ και πάλι θερμά συγχαρητήρια σε όλους.
Καλό βράδυ
ΣΓ-Μ


Συγχαρητήρια και από μένα σε όσους μόχθησαν για την επιτυχία της
παράταξής μας. Γνωρίζοντας τους ανθρώπους, είμαι βέβαιος για την
αποκατάσταση του κύρους του ΕΣΔΕΠ. Λυπούμαι που η εκλογική διαδικασία
συνέπεσε και με τη δική μου απουσία. Δεν βοήθησα όσο θα ήθελα.
Χαιρετισμούς από το παγωμένο Yale (-9).
ΒΚΓ





Κάτι επιγραμματικό που μπορεί να έχει κι αυτό τη σημασία του. Μετά από τριάντα χρόνια πανεπιστημιακής ζωής είναι η πρώτη φορά που μπορώ να απευθύνομαι σε φίλους-συνεργάτες από άλλα Τμήματα και διαφορετικές Σχολές. Το κέλυφος της εσωστρέφειας ράγισε. Καιρός για λεωφόρους συνεργασιών. Να είστε καλά, σας ευχαριστώ για τους δεσμούς συλλογικότητας
ΜΜ

 
Φίλες και φίλοι της Ενωτικής Πρωτοβουλίας
Καιρό είχα να ζήσω αυτή την ωραία ένταση, την αδρεναλίνη της αναμονής και τη μέθη της νίκης. Περάσαμε ωραία, το χαρήκαμε και δεν ξεχνώ τις πρώτες διστακτικές ημέρες, όταν το εγχείρημα φάνταζε αβέβαιο. Όπως όμως συνηθίζω να λέω στους φοιτητές μου: «πάρτε γρήγορα το μικρόφωνο στα χέρια σας, γιατί αν δεν το πάρετε εσείς, θα το πάρουν κάποιοι άλλοι και θα μιλούν για σας
». Πρέπει να βγαίνουμε από το καβούκι μας, να τολμούμε. Μόνο τότε μπορούμε και να νικήσουμε.
Το 2013 ξεκίνησε με πολύ καλούς οιωνούς. Αλλά όταν κατακτάς μια κορυφή,
βλέπεις ότι υπάρχει πιο πέρα μια άλλη, και αυτή είναι τώρα η πράξη. Νέο
ήθος, νέες ιδέες.
Ευχαριστώ από καρδιάς όλους εσάς για όσα ζήσαμε και όσα θα ζήσουμε από
εδώ και εμπρός. Ήμουν κι εγώ λοιπόν εκεί και το γεύτηκα ως την τελευταία
σταγόνα.
Στην υγειά σας λοιπόν
Β.

Ούριοι άνεμοι και αέρας στα πανιά μας.
Σας φιλώ,
Λ.


Συγχαρητήρια! Συγχαρητήρια! Επιτέλους κάτι φαίνεται ν' αλλάζει στη συνείδηση πολλών. Ας το συνεχίσουμε και στην πράξη.
Δεν θα μπορέσω να είμαι μαζί σας απόψε αλλά ση΄κώνω το ποτήρι μου από μακριά.
ΕΣ

Καλημέρα σε όλους!
Μιας και είμαστε ήδη στην «επόμενη μέρα», θα ήθελα ειλικρινά να Σας
ευχαριστήσω ΟΛΟΥΣ από καρδιάς, γιατί μου δώσατε την ευκαιρία να μπορώ να λέω -και να θυμάμαι- ότι «ήμουν κι εγώ εκεί!»
Με ιδιαίτερη εκτίμηση,
ΒΑ

Το χθεσινό αποτέλεσμα είναι ένας θρίαμβος της δημοκρατίας. Για πρώτη φορά στην ιστορία του ο ΕΣΔΕΠ θα είναι ένας αντιπροσωπευτικός συνδικαλιστικός φορέας, που θα εκφράζει την πλειοψηφία των συναδέλφων. Η ευθύνη είναι μεγάλη. Συγχαρητήρια σε όσες και όσους πήραν τη σκυτάλη σε μια τεράστια προσπάθεια που ξεκίνησε ακριβώς πριν τέσσερα χρόνια. Είμαι πολύ συγκινημένος τώρα που η προσπάθεια αυτή ολοκληρώθηκε. Χρειάστηκε να παλέψουν πολλοί και πολλές συνάδελφοι από πολλά και διαφορετικά μετερίζια, κάποιοι λίγοι με συνέχεια και συνέπεια. Είναι το τέλος μιας εποχής και η αρχή μιας άλλης. Το πανεπιστήμιό μας έζησε πολλά χρόνια την τυρανία των μειοψηφιών. Τώρα το βάρος πέφτει σε όσους και όσες θα
εκπροσωπήσουν τους συναδέλφους στο ΔΣ του ΕΣΔΕΠ. Είμαι βέβαιος ότι θα το φέρουν σε πέρας με επιτυχία. Εμείς θα τους στηρίζουμε με κάθε τρόπο.
Μπράβο σε όσες και όσους σήκωσαν το βάρος αυτή τη φορά!
ΟΚ

Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι,
Η χθεσινή εμπειρία ήταν αξέχαστη. Πάνω απ’ όλα νίκησε η καλή συνεργασία που είχαμε όλο αυτό το διάστημα. Ετσι πρέπει να συνεχίσουμε, με δημοκρατία και συμμετοχή όλων. Τίποτε δεν τελείωσε, πρέπει να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες όσων μας ψήφισαν.
Χίλια ευχαριστώ σε όλα τα μέλη και τους φίλους της ΕΠ,
Β

Αν και δεν μπόρεσα να συμμετέχω στο βαθμό που θα ήθελα (επειδή βρίσκομαι σε εκπαιδευτική άδεια), και για μένα η εμπειρία αυτή ήταν πρωτόγνωρη και ουδεμία σχέση είχε σε μαζικότητα και πνεύμα με αυτή που βίωσα ως υποψήφια της Συμπαράταξης πριν τέσσερα χρόνια. Συγχαρητήρια για τη συνεργασιμότητα που επέδειξαν οι συνάδελφοι, το επίπεδο του διαλόγου που διεξήγαγαν και το χρόνο που αφειδώς συνεισέφεραν στην προσπάθεια. «Όταν θέλουμε όλοι μαζί μπορούμε» είναι ένα πολύ κατάλληλο σύνθημα, κ. Βλάχο.
Καλή συνέχεια!
Τ

Το αποτέλεσμα των εκλογών αυτοβούλως αφιερώνεται στους γρηγορούντες, αθόρυβους και αθορύβητους, ωραίους συναδέλφους, πνοή του δημοσίου πανεπιστημίου, του Αριστοτελείου· στους πλείστους.
ΧΒ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου